Hodnocení obchodu
Rychlá objednávka a dodání zboží všechno vporadku
Za mě jeden velký průs*r...........v PO 27.1. (18:33) objednáno s platbou bankovním převodem. Nastavila jsem si splatnost na 31.1., ten den mi i přišel upomínkový mail, že nemám uhrazeno. Což beru (4. den se e-shop připomene). Následně nepřichází žádný e-mail o zaevidování platby (placeno přes QR kód, takže žádná chyba nenastala), ale neřeším... Čekám na odeslání, každopádně nejsem retard a čtu Obchodní podmínky (aspoň co se dodání týče), takže beru, že se nic ani 3. následující pracovní den od úhrady nic neděje. Jenže ouha... Onemocněla jsem a minimálně 14 dní nebudu přítomna na dodací adrese, tak jim ve ČT 6.2.2025 v poledne píšu mail, že potřebuji změnit doručovací adresu na stejnou jako je fakturační. Nic se opět neděje... Jen automatický mail, že odpoví do 48 h. Když jsem se odpovědi nedočkala do poledne v ÚT 11.2.2025, tak jim píšu znova. Zázrakem jsem se do 48 h dočkala odpovědi, přesněji hned 2 odpovědí (a do 15 hodin od úterního e-mailu): 1) e-mail od Dominika v 8:28: Dobrý den, omlouváme se za pozdní odpověď. Vaše objednávka je připravena k expedici k dnešnímu dni na Vámi upravenou adresu. Očekávat jej můžete zítra, nejpozději v pátek. 2) e-mail od Martina v 8:58: Dobrý den, objednávka nebyla ještě expedována z důvodu, že jste si zvolila platbu převodem na náš účet a peníze nám stále nepřišly. Máme Vám objednávku poslat na dobírku? Tak jsem obratem napsala, že jsem s komunikace v šoku, ale že uhrazeno je... Chtěli potvrzení o platbě, poslala jsem jim ho. Odpovědí nepřišlo ani "Děkujeme.", tak jsem jen čekala, co bude dál... No, zásilka ted ve ST 12.2.2025 expedována, ale kam? No, samozřejmě, že na původní adresu, kde jsem nebyla přítomna. Takže opět mail... Ale do dneška nemám odpověď (17.2.2025). Děkuji ovšem kurýrovi GLS, že mi domluvil změnu přepravy a kufry mám po této skvělé komunikaci od pátku 14.2.2025 konečně doma... Ale byl to proces. NEDOPORUČUJI.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace, které během vyřízení objednávky nastaly. Chápeme, že situace mohla být frustrující, a mrzí nás případné nedorozumění v komunikaci.
Abychom celou situaci vysvětlili. S Vaší ojednávkou jsme zároveň řešili objednávku druhou se stejným přijímením, jako je to Vaše a z tohoto důvodu došlo k celému nedorozumění.
Naším cílem je poskytovat co nejlepší zákaznický servis a Vaše zkušenost nám pomáhá zlepšovat naše procesy. Jsme rádi, že zásilka nakonec dorazila k Vám a pokud byste v budoucnu potřebovali jakoukoliv pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru!
Rádi bychom Vám vzniklé problémy rádi vykompenzovali a proto u nás máte slevu na další nákup.
S pozdravem,
Dominik z týmu Sapelo.cz
Rychlé dodání,vše bez problémů
Nemám ještě odzkoušené, ale dle prvního dojmu se jedná o kvalitní zboží.
Sháněla jsem bundu co bude podobná bundám Napapijri pro přítele a dorazila velice kvalitní, teplá a nádherná bunda. Naprosto doporučuji!
Skvělá prace
Rychlost.
za mně OK
Inzerují zboží, které nemají!
Vše ok
Výborně
Skvělá komunikace, rychlé zaslání
Počítala jsem rozměry skořepiny 66- 46- 27 ale musí stačit budu balit usporněji
Zaslaná chybná velikost, po reklamaci a vrácení zboží stále čekám na svou objednávku. Až po telefonickém upozornění, cca 11dní od objednávky reakce eshopu “tak my vám to tedy dnes pošleme” jé výsměch..
Dobrý den,
mrzí nás, že jste obdržel špatné zboží. Vaší zásilku zaslanou zpět jsme obdrželi teprve 28.1. což je 3 dny zpět. Na vyřešení výměny zboží máme ze zákona 14 dní a snažíme se vše řešit co nejrychleji. Po telefonické domluvě s Vámi, kde jste tvrdil, že bundu potřebujete do pár dní vyměnit Vám bylo řečeno, že Vaši vratku tedy vyřešíme přednostně, abychom Vám vyšli vstříc:)
S pozdravem,
tým Sapelo.cz